ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Kérem, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Általános tudnivalók
A jelen általános szerződés feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.idchungaria.hu weboldalon található elektronikus áruházán keresztül történik.
A jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott felek között jön létre.
A www.idchungaria.hu online áruházban történő áruvásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott módon.
Aláírva az online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.
ELÉRHETŐSÉGEK
Üzemeltetői adatok:
Üzemeltető: I.D.C. Hungária Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 3.
Adószám: 11957078-2-13
Cégjegyzékszám: 13-10-041053
Elektronikus elérhetőség: webshop@idchungaria.hu
Telefonos elérhetőség: 06-24-525-534
Bankszámlaszám: Erste Bank Zrt. 11600006-00000000-05501386
Az Általános Szerződési Feltételek nyelve: magyar
Telefonos ügyfélszolgálat (hétköznapokon 9 órától 15 óráig) az üzlet nyitva tartása alatt áll rendelkezésre a következő telefonszámon: 06-24-525-534
Elektronikus ügyfélszolgálat: webshop@idchungaria.hu (e-maileket a nap 24 órájában fogadunk)
MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
A megjelenített termékek on-line vagy utánvételes házhoz szállítással (Magyarország területén belül) rendelhetőek meg, továbbá kedvezményes bolti áruátvételes vásárlás lehetséges.
Üzlet neve: I.D.C. Hungária Zrt.
2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 3.
Nyitva tartás, ügyfélszolgálat: hétfő-péntek 9-15 h-ig
Szombat, Vasárnap és munkaszüneti nap: zárva.
A KÍNÁLT TERMÉKEK CSOPORTOSÍTÁSA
- Az áruházunkban a jogszabályokban meghatározott minőségi feltételeknek megfelelő édesipari termékeket forgalmazunk. A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. A megadott árak ÁFÁ-val növelt, bruttó fogyasztói árak, azonban a szállítási díjat nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A webáruház hivatalos fizetőeszköze a magyar forint (HUF).
RENDELÉSI INFORMÁCIÓK
A webáruház használatához regisztráció szükséges.
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
E-mailben minden megrendelést követően a vásárló visszaigazolást kap. A beérkezett megrendelést minden alkalommal telefonon 3 munkanapon belül visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelést illetve egyeztetjük az adatokat. A megrendelt, és készleten levő termékek kiszállítása telefonos egyeztetés után, igény szerinti napon történik.
Készleten nem levő termékeknél a szállítási határidő minden esetben külön egyeztetést igényel.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 15 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Az áruk jellemzőit az árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. A termék gyártója fenntartja a jogot a termék specifikációjának előzetes értesítés nélküli módosítására. Ebből adódóan a termék egyes paraméterei esetleg eltérhetnek a fent megadottaktól. Az esetleges elírásokból eredő károkért, a szolgáltató nem vállal felelősséget.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
RENDELÉS MENETE, WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA
A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez a pontos adatok megadása szükséges. A megrendelést a www.idchungaria.hu webáruházon keresztül küldheti el. Ha bármilyen technikai kérdése merülne fel, vagy nem sikerül a rendelést leadnia, akkor telefonon is szívesen állunk rendelkezésére. A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő elemet. Néhány menüpont több oldalnyi terméket is tartalmaz, a kívánt oldalra a számok, illetve a nyilak segítségével tud lapozni. A termék nevére kattintva megjelenik annak részletes leírása, ahol információkat szerezhet többek között a termék összetételéről, egyéb lényeges tulajdonságairól is. Itt tudja a kiválasztott, kívánt terméket a darabszám beállításával a kosárba tenni, majd ezt követően a szállításhoz szükséges adatokat kell megadni ( név, cím, telefon szám, e-mail cím). Végül a megrendelés ikonra kattintással a rendelés befejeződik.
A sikeres rendelés végén a honlap ezt jelzi Önnek, de erről automatikusan generált e-mailben visszaigazolást is kap. Ez a visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelést.
Az áruházban feltüntetett árak érvényes (bruttó) fogyasztói árak. A megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruház honlapján való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben az üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilván valóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0-Ft-os vagy 1-Ft-os ára – akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelyek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.
A megrendelés teljesítéséért az üzemeltető nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, az üzemeltető jogosult a megrendelést visszautasítani.
A felek között a szerződés az üzemeltető által e-mail-ben elküldött visszaigazolás kézbesítésével jön létre.
Az üzemeltető fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az opciós termék kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes termékek elérhetőségét korlátozza, illetve a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa.
A fenti esetleges változtatásokért az áruház jogi felelősséget nem vállal.
A MEGRENDELT TERMÉK ÁRÁNAK ÉS A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSI MÓDJA
Webáruházunkban utánvételes, és a cég székhelyén (2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 3.) áruátvételes vásárlás lehetséges. A megrendelt terméket a csomag átvételekor az MPL Magyar Posta futárszolgálatának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében szíveskedjék átnézni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, ekkor a csomag átvétele nem ajánlott. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A TERMÉKEK ÁTVÉTELI MÓDJÁRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK
Küldeményeinket két módon juttatjuk el Önhöz.
1./ A termékek házhozszállítása esetén az MPL Magyar Posta futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik általánosan. A szolgáltatás igénybevételére az Országos Logisztikai Központ (OLK) kivételével a postacsomagok felvételére kijelölt postai szolgáltató helyeken van lehetőség. Amennyiben a csomag nem kerül átadásra az átvételi határidő a feladó rendelkezése szerint öt munkanap. Őrzési idő 5 munkanap a legközelebbi postahivatalban. Különleges kézbesítési időpontra is van lehetőség pl: délutáni kézbesítés, valamint szombati kézbesítés.
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.
Az üzemeltetőt a tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az üzemeltetőt nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a megrendelő a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára nem a szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.
2./ A termékek átvételének másik módja a Magyar Lapterjesztő Zrt által működtetett Pick Pack Pont árusító helyeken történő átvétel. Az árusítóhelyek felsorolását az Általános Szerződési Feltételek melléklete tartalmazza. Önnek lehetősége van arra, hogy a mellékletben meghatározott árusítóhelyeken a küldeményeket átvegye, az árusítóhelyeken a küldemények ellenértékét kifizesse. Megrendelés esetén Önnek meg kell jelölnie, hogy a mellékletben meghatározott árusítóhelyek közül mely árusítóhelyen kívánja a megrendelt termékeket átvenni. A megrendelés visszaigazolásakor tájékoztatni fogjuk arról, hogy a termékek átvételére mely időpontban kerülhet sor. Tájékoztatjuk, hogy az árusítóhely annak a személynek adja át a Pick Pack Pont árusítóhely nyitvatartási idejében az árukat, aki az átvételre nyitva álló határidő alatt az árushelyen megjelenik és magát a küldemény átvételére jogosultként a társaságunktól származó kód felmutatásával, vagy a megrendelő nevének bemondásával igazolja. Felhívjuk figyelmét, hogy az árushely nem jogosult annak a vizsgálatára, hogy a kódot felmutató személy megegyezik-e a vásárló személyével. Az árushely alkalmazottja a kódot felmutató személy igazoltatására nem jogosult.
A termékek árushelyre történő megérkezéséről Ön e-mailben értesítést kap.
Felhívjuk figyelmét arra, hogy amennyiben a termékek árushelyre történő kiszállításától számított 7 napon belül a küldemény átvétele céljából nem jelenik meg, a termék visszaküldésre kerül.
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA
Szállítási költség: a szállítási módtól függően az adott megrendelésen külön feltüntetésre kerül.
JÓTÁLLÁS ÉS SZAVATOSSÁG
Az értékesített és megrendelt termékek csomagolásán feltüntetésre kerülnek azok szavatossági ideje. A termék kézbesítésekor a szavatossági időből még legalább fele időnek rendelkezésre kell állnia.
ELÁLLÁS JOGA
A fogyasztó és a vállakozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés d, és e.) pontjában foglaltak alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az ugyanezen jogszabály 20.§-a szerinti jogát.
A távollévők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5) Kormányrendelet szabályozása értelmében a rendelet 2-6.§-ait, valamint 7.§ (1) bekezdésének rendelkezéseit élelmiszerek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződéseknél alkalmazni nem kell.
Ennek megfelelően a megrendelőt nem illeti meg a szerződéstől történő elállás joga a hivatkozott jogszabály 4-5.§-ai alapján.
PANASZKEZELÉS
A forgalmazott termékekkel vagy az I.D.C. HUNGÁRIA Zrt. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói panaszait az alábbi címen érvényesítheti, kérdéseivel ide fordulhat.
I.D.C. Hungária Zrt.
Címe: 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 3.
Levelezési cím: 2311 Szigetszenmilós, Pf. 1217.
E-mail: info@idchungaria.hu
Telefon: +3624/525-534
A fogyasztói panaszokat a felhasználói kérdéseket az ügyfélszolgálat írásban, a fogyasztó vagy a felhasználó által megadott e-mail címre zárt ügyfélszolgálati rendszerből küldött e-mail útján válaszolja meg. A fogyasztói panaszokat, felhasználói kérdéseket azok beérkezésétől számított 3 napon belül, de legkésőbb a fogyasztói panaszok kezelésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések által megállapított határidő alatt vizsgáljuk ki és válaszoljuk meg.
ADATKEZELÉS
A www.idchungaria.hu webáruház a vásárlással kapcsolatos adatokat nem tárolja, és nem adja tovább. A vásárló személyes adatait a megrendelés teljesítése érdekében a szállítást végző MPL Magyar Posta futárszolgálatának adja ki. A számvitelről szóló hatályos jogszabályok értelmében a vásárló által megadott számlázási címet, és a számlák adatait a rendeletben meghatározott ideig, öt évig tároljuk. A rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli,és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója (pl: futárszolgálat) részére szükséges
Adatvédelmi tájékoztató
ZÁRÓRENDELKEZÉSEK
Tájékoztatjuk a vásárlókat, illetve a felhasználókat, hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11.§ u.) pontjában meghatározott a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex a társaságnál nem áll rendelkezésre.
A vásárlónak illetve felhasználónak az 1997. évi CLV. tv. 18 és 20.§-a alapján lehetőségében áll a termék minőségével, biztonságával, termék felelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés teljesítésével kapcsolatos vitás ügy esetén a bírósági eljáráson kívüli rendezésre. Ebből a célból a vásárló, illetőleg felhasználó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat.
Az üzemeltető székhelye szerinti illetékes Pest Megyei Békéltető Testület (1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. 3/331.) .
Jogszabályi előírás alapján kötelező peren kívüli panszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételi lehetőség nincsen, és a vállalkozás sem döntött ilyen lehetőség igénybevételéről.
A vevő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Az üzemeltető nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatvédelmének kötelezettsége.
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.), a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv. rendelkezései az irányadók.
A fentieken túl következő jogszabályokat működésünkben kötelező érvényűnek tartjuk:
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,